مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-03اقتصادي

یا حمایت کنید یا قرنطینه کامل!


نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در اتاق اصناف ایران با اشاره به اجاره ای بودن حدود 40 درصد واحدهای صنفی، از ارائه پیشنهاد تشدید پروتکل های بهداشتی، - نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در اتاق اصناف ایران با اشاره به اجاره ای بودن حدود 40 درصد واحدهای صنفی، از ارائه پیشنهاد تشدید پروتکل های بهداشتی، تداوم فعالیت مشاغل و تشدید نظارت ها به ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت: نمی توان محدودیت های نظارت را رد کرد، اما یا باید بسته حمایتی برای مشاغل آسیب دیده در نظر گرفته شود یا قرنطینه کامل اعمال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا، سهمگین ترین موج بعد از نوروز 1400 آغاز شد و حالا هفته چهارمی است که مشاغل گروه 2، 3 و 4 تعطیل هستند که طبق اعلام اتاق اصناف بیش از یک میلیون واحد صنفی را شامل می شود.

این طولانی ترین محدودیت برای مشاغل از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا است.

طی هفته های اخیر مسوولان صنفی کشور بارها به بسته بودن واحدهای صنفی و فعالیت بانک ها و سازمان امور مالیاتی و غیره با توجه به شرایط اقتصادی سخت اصناف انتقاد کرده اند.

البته وزارت بهداشت نیز در روزهای ابتدایی آغاز موج چهارم کرونا، چندین بار خواهان تعطیلی کامل ادارات و بخش خصوصی در تهران شده، اما مشخص نیست که چرا محدودیت های بیشتر اجرا نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یا حمایت کنید یا قرنطینه کامل!

یا حمایت کنید یا قرنطینه کامل!